maanantai 29. kesäkuuta 2015

#13 KUVIA JA TULEVAISUUTTA


Sain sähköpostiin muutaman kuvan perjantailta ja tykkäsin niistä kovasti joten päätin postailla niitä tänne ja höpötellä mitä on suunnitteilla tulevaisuudelle täällä blogin puolella !

(Kaikki kuvat musta on ottanut ja muokannut Iiro Koskelainen
Oonan varpulit ikuistin itse ja olin liian laiska muokkaamaan anteeks)


DIY

Eli tein tänään jotain mitä oon hallunut tehdä jo yli vuoden! Tein tie dye -eli solmuvärjätyn paidan! Tai itseasiassa kaksikin. Kuvasin koko projektin ja jos kuvat on siedettävän laatuisia niin teen niistä DIY-postauksen. Kuvien ottaminen oli vähintäänkin hankalaa kädet värissä. Ois melkein pitänyt olla joku muu siinä koko ajan kuvaamassa. Mutta sellasta olis luvassa heti kun saan lopputuloksista kuvia. Kävin ne joku tunti sitten pesemässä ja ainakin tässä vaiheessa näytti ihan super kivalta!


Kesäkuun suosikit


Otsikko varmaan kertoo jo tarpeeksi. Kuvat otan heti kun löydän toimivan muistikortin johon mahtuu enemmän kuin 15 kuvaa hah.


Mitä pakata asuntolaan?


Oon törmännyt usein keskusteluihin siitä, että mitä sinne asuntolaan kannattaa raahata mukaan kun sinne muuttaa. Itse olen asunut kahtena vuonna asuntolassa jotka oli todella eri tasoisia keskenään, ja voin sanoa että olen hieman oppinut mitä kannattaa sinne raahata ja mitä tuskin tulet trvitsemaan.


Musiikkia


Kuuntelen tosi TOSI monipuolista musiikkia, ja olen jossain kohtaa mahdollisesti myös alooittamassa omaa musiikkiohjelmaa radioon. Musiikista on aina kiva höpistä!


Mahd uutta ulkoasua


Blogin tän hetkinen ulkoasu kaipaa jonkin verran fiksausta. Joko pistän koko ulkoasun uusiksi tai teen siitä vähän nätimmän näköisen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti