keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

#12 If you tell me to jump then I'll die


Moiksu moiksu!
Mites teidän juhannus meni?
Itse istuin juhannuksen himassa ja katsoin Gossip Girliä.
Dexterin katsottuani löysin itseni katsmasta Gossip Girliä ja tykästyin sarjaan. Oon yrittänyt kattoo sitä joskus aiemminkin mutta en jaksanut silloin katsoa edes ensimmäistä jaksoa loppuun. Nyt olenkin katsonut sit jo melkein kolme tuotantokautta muutamassa päivässä.
Olin viimeviikolla kipeänä muutaman päivän joten oli aikaa maratoonata GG:tä.
Oon ihan rakastunut tohon Netflix sovellukseen mikä mun koneella oli ladattuna jo valmiiksi kun tän ostin.

Mutta nyt toisiin asioihin.
Oon ainakin näillä näkymin menossa perjantaina työkaverin kanssa haastattelemaan Uniklubin Jussia ja Pasia. Nyt jos jollain örkillä joka jotakin kautta on mun blogiin eksynyt, on jotain mitä haluaisi ko ihmisiltä kysyä niin viestiä kommenttikenttään!
Tosiaan Jussi ja Pasi tulee Mänttään meille haastateltaviksi, ja mennään joko Göstaan haastattelemaan tai sitten he tulevat Länsikoskelaan meidän studiolle.
Juku!

A photo posted by Julia (@karkkipussikuski) on

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti