keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

#10 Anselmi



Heippa hei!
Aika menee hurjaa vauhtia! Pian Juhannus ja sit ei aikaakaan kun löytää ittensä koulun penkiltä!
En oo ees vielä sisäistänyt että on loma kun oon ollut töissä viitenä päivänä viikossa.



A photo posted by Julia (@karkkipussikuski) on

Radiossa on ihan kiva olla töissä. Saan aika vapaat kädet siellä. Saan soittaa mitä haluan kunhan kaikki ohjelmat tulee ajallaan, ja halutessani voin tehdä myös omaa ohjelmaa. Tähän asti oon vaan hoitanut tekniikkaa ja välillä vähän höpötellyt jotain.
Meillä on Autereella tosi kiva porukka tosi erilaisia ihmisiä. Kaikki tekee vähän eri määrän hommia ja osa tekee hommat ns. kotoa käin eli lähinnä äänittää ja editoi juttunsa ja lähettää ne sähköpostilla tai tuo tikulla, ja sitten osa istuskelee studiossa paljonkin. Niinkuin jo mainitsinkin, tähän asti olen lähinnä hoidellut tekniikka eli pitänyt huolen että radiossa soi musiikki, tulee mainoksia ja ohjelmat pyörii ajallaan. Nyt onneksi ei tarvitse munkaan istua siellä studiossa kahdeksaa tuntia päivässä niinkuin aluksi, sillä kaikki osaa hoitaa tekniikan tarvittaessa.

A photo posted by Julia (@karkkipussikuski) on

Tässä muuten mun uus muru  Ansemi!
Viimeviikolla tilattiin mulle uusi kone kun vanha koneeni oli todella huonossa hapessa ja lopulta siitä hajosi sitten laturikin. Pari viikkoa vietin siis ilman konetta ja eilen illalla sain mun koneen.
Tää vähän hämmentää kun tää uus Windows on tosi outo ja outoa kun kone toimii hyvin! Nyt oon kyllä onneksi ehtinyt tähän sen verran tutustumaan että osaan jo käyttää ihan hyvin.

Tässä heti kun saan aikaiseksi tyhjentää mun kameran muistikortin riennän kuvamaan kuvia seuraavaa postausta varten! Mutta nyt raahaudun synkkään luolaani ja jatkan Supernaturalin katsomista :)


AINIIN! Perjantaina(19.6) klo 10.30 kannattaa kuunnella nettiradiota www.radioautere.fi tai jos asut kuuluvuusalueella, aseta radio taajuudelle 106,6 sillä silloin on vuorossa Antti Reinin puhelinhaastattelu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti