tiistai 19. toukokuuta 2015

#8 entiiämut


Heissan taas pienen tauon jälkeen!
Kirjoittelin tossa jokunen viikko takaperin tekstiä, joka myöhemmin oli mystisesti kadonnut mun blogista syystä jota en tiedä. En sit jaksanu raapustaa sitä uudestaan.

Oon alkanut lenkkeilemään!
Jennyn kanssa päätettiin alkaa käymään lenkillä joku kuukausi-kaks sitten, ja ensimmäisellä lenkillä meidän piti vuorotellen kävellä ja juosta muitsaakseni kolme(?) minuuttia puolentunnin ajan. Se tuntu jo ihan hirveeltä ja olin varma että kuolen puolessa välissä sitä juoksua. Nyt voin sit jo ylpeenä sanoa että viimeviikon keskiviikkona juoksin 20 minuuttia putkeen eikä tuntunut kauheen pahalta edes.
Oon ylpee itsestäni koska kun alotettiin olin ihan rapa(netflix)kunnossa ja pelkkä ajatus siitä, että kävelen koulusta loivan mäen asuntolalle sai mut hengästymään(ihan oikeesti hengästyn viäkin välillä siinä mäessä !!).

Kuva, jonka Julia (@karkkipussikuski) julkaisi


Kuva, jonka Julia (@karkkipussikuski) julkaisi

Koulun kanssa on ollut hurjasti kiireitä. Tai en tiiä onko oikeesti ollut vai oonko vaan tehnyt sen kiireen ja stressin mun pään sisällä.
Viimeviikolla meillä oli näyttö. Näyttötehtävänä oli luoda minuutin mittainen av-viestintä aiheesta kulttuurien välinen kohtaaminen, ja työn pitäisi sisältää itse äänitettyä ääntä. Itse tein minuutin mittaisen animaation. Oon syksystä asti kuumotellut tota näyttöä, mutta ei se loppujen lopuksi ollut niin hirveä. Välillä tuntu ettei aika millään riitä sen tekemiseen, mutta sain sen kuitenkin valmiiksi jo yli tunti ennen palautusta !
Täysin tyytyväinen en työhöni ole, mutta sain siitä sekuntilleen minutin mittaisen, ja animaatio oli sinällään ihan kiva. Aiheeni ei ehkä ollut paras mahdollinen, ja ääniin en ole tyytyväinen yhtään.

Mutta mutta taidan palata pakkailun pariin! Tää jäi nyt tämmöseks lyhyeks ja tyhmäks postaukseksi, mutta niin. Pitää saada pakattua tavarat kotiin palaamista varten!

Palailen lähipäivinä kirjoittamaan muista asioista vielä!
MOIKSU MAKSAT!

Kuva, jonka Julia (@karkkipussikuski) julkaisi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti