tiistai 14. huhtikuuta 2015

#7 VAROITUS: HYVIN SEKAVA POSTAUS



Täällä taas.
Oon päässyt muuttamaan takaisin Saukkolaan mun omaan huoneeseen. Itseasiassa muutin jo viimeviikon tiistaina. Huoneen lattia on edelleen täynnä laukkuja joihin en oo kaikkiin ees koskenut muuton jälkeen. Osasta oon kaivanut kaiken sisälön tohon lattialle. Pitäis siivoita huomenna.
Lähetin tänään sähköpostin joka toivon mukaan antaa mulle kesätyöpaikan. Pistin sähköpostia Radio Autereelle. Radiokanava joka toimii Mäntässä kesän ajan. Ne etsii media-alan opiskelijoita kesäksi töihin,. Toivon että pääsen sinne.
Mitään ei oo tapahtunut hetkeen. Kävin Mäntässä ja vietin reilun viikon mittaisen sairasloman jonka aikana katsoin ihan liikaa Dexteriä ja Frendejä netflixistä ja ajattelin liikaa. Oli ihan kiva päästä maanantaina kouluun. Tai se oli kivaa siihen asti kunnes muistin että koulu tarkoittaa opiskelua. Äh, en jaksais millään keskittyä yhtään mihinkään.
Oon innostuniut piirtämään muotokuvia. Se on ihanaa kun pääsee piirtämään jotain pikkutarkkaa ja voi huudattaa musiikkia täysiä ja olla ajattelematta yhtään mitään.

Kuva, jonka Julia Karpiola (@karkkipussikuski) julkaisi



Oon myös käynyt lenkillä parina päivänä. Tykkään vaan kävellä tosi pitkään ilman päämäärää. Ei tarvii mennä mihinkään tiettyyn paikkaan tai olla perillä tiettyyn aikaan. Tarviin vaan kunnon kengät koska en halua enempää rakkoja tai mitään muuta inhottavaa.

Kuva, jonka Julia Karpiola (@karkkipussikuski) julkaisi




Huomenna aion herätä aikaisin ja mennä aamupalalle (jos saan itteni ylös sängystä), siivota ja huudattaa vanhoja Red Hot Chillipeppers -biisejä ennen koulun alkua. Rakastan näitä päiviä kun muilla alkaa koulu 9.30 ja mulla vasta 13.10. Jotain hyvää ammattistartista: osa kursseista on jo valmiiksi suoritettuja niin helpottaa tätä ensimmäistä vuotta vähän.

Nyt jatkan Dexterin katsomista ennenkun tästä tulee vielä sekavampi postaus

1 kommentti:

  1. 9.30* rakas sokerikuutio, olen iloinen että olet löytänyt myös positiivisia asioita elämästä :3 raahaan sut huomenna aamupalalle ettäs tiedät :*

    VastaaPoista