torstai 22. tammikuuta 2015

#3 Pockets full of stones

Oona oli ihana ja antoi mun lainata sen kameraa (kun en saa omallani kuvattua videoo) jotta saan kuvattua videon joka tässä lähipäivinä ilmestyy YouTubeen josta sitä pääsee ihmettelemään. Aihe käsittelee mun elämässä hyvin HYVIN ajankohtaista aihetta, jota en vielä teille paljasta.
Linkkailen sen videon sitten tänne kun saan sen YouTubeen.

Aiheesta toiseen. Ollaan kuvattu kouluprojektina lyhytelokuvia, ja itse olen mukana neljän hengen ryhmässä jossa teemme elokuvaa tytöstä joka rakastuu aaveeseen. En tiedä että onko aihe juuri se mistä haluaisin elokuvaa ryhtyä tekemään, mutta oli se kuitenkin meiän luokan tekemistä käsikirjoituksista paras. Aihe on ehkä vähän liian käytetty mutta tarinassa on tosi kivoja yksityiskohtia. Näyttelen elokuvassa toista pääröölia. Olen aave nimeltä Alvar.
Olin myös mukana toisen ryhmän elokuvan teossa tiistaina. Tehtiin kohtausta jossa oli käynnissä kotibileet ja näyttelin muutamaa eri ihmistä jotka näkyy siellä taustalla.
Lyhytelokuvan tekeminen on tosi mielenkiintoista. Siinä on tosi monta vaihetta ja pitää ottaa tosi monta eri asiaa huomioon, niinkuin esimerkiksi valotus, valkotasapaino, tarkennus ja kuvakulmat. Välillä tulee kyllä semmoinen olo ettei millän huvittaisi ja haluais vaan mennä sieltä mistä aita on matalin. Tänään kävi imi, että osa viimekerran kohtauksista oli huonolaatuisia, joten joudutaan kuvaamaan ne myöhemmin uudestaan. Ärsyttävää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti